Kā Latvijas iedzīvotāji izprot jēdzienu - videi draudzīga pārtika?
Zaļmaldināšana ir reklāmas vai mārketinga veids, kurā zaļais PR un zaļais mārketings tiek maldinoši izmantoti, lai pārliecinātu sabiedrību, ka organizācijas produkti, mērķi un politika ir videi draudzīgi. Raidījumu cikls ar pētnieciskās žurnālistikas palīdzību patērētājam palīdzēs orientēties plašajā preču klāstā un saprast "norādes", kas rakstītas uz preču iepakojumiem. Raidījuma mērķis ir sniegt skatītājam izpratni par nozīmīgiem šā brīža vides aspektiem, kas palīdz atšķirt "zaļmaldināšanu" no objektīvas un faktos balstītas informācijas.
Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par raidījuma "Zaļi maldināts?" saturu atbild SIA "Finger Film Production"
#SIF_MAF2023